Van 12 t/m 17 juni communiceren wij in Utrecht, maar ook op diverse plekken in Nederland, dat Dutch Health Week plaatsvindt. Dit biedt jou als partner van Dutch Health Week de mogelijkheid om met het logo van jouw event mee te gaan op diverse uitingen.
We bieden je de volgende opties:
1. Op de snelwegmasten bij de A2 (Utrecht The Wall) en A12 (Utrecht Bunnink) van 12 t/m 18 juni. De kosten hiervoor zijn 1.050 euro. Let op: er is een beperkt aantal plaatsen. Er kunnen maximaal vijf logo’s mee op deze uiting.
2. Het logo van jouw event op de snelwegmasten bij de A12 (Den Haag) en A5 (Amsterdam) van 12 t/m17 juni. De kosten hiervoor zijn 995 euro. Let op, er is een beperkt aantal plaatsen. Maximaal vijf logo’s kunnen mee op deze uiting.
3. Het logo van jouw event op de Samsungschermen in het gehele Jaarbeurscomplex. Kosten hiervoor zijn 250 euro per logo. Maximaal twintig logo’s kunnen mee op deze uiting.
4.Jouw logo op lantaarnpaal-banieren op de Jaarbeursboulevard. De kosten hiervoor zijn 150 euro per logo. Maximaal twintig logo’s kunnen mee op deze uiting.
5. Jouw logo op 38 abri’s door de gehele stad Utrecht. De kosten hiervoor zijn 495 euro per logo. Maximaal tien logo’s kunnen mee op deze uiting.
6. Wees zichtbaar op het doek bij Entree West en Entree Oost van het Jaarbeurs complex. Kosten hiervoor zijn 995 euro per logo. Op deze uiting kunnen maximaal vijf logo’s.
Doe je mee? Mail jouw voorkeur uiterlijk 17 mei naar melanie.fasseur@jaarbeurs.nl