KPN Health kiest voor duurzaam partnerschap met Dutch Health Hub

KPN Health
Maaike Zweers
Maaike Zweers
14 september 2021
1 min

KPN Health kiest voor een duurzaam marketingpartnerschap met Dutch Health Hub. KPN en Dutch Health Hub zetten zich beide in voor een innovatieve digitaliseringsslag in de zorg. Dat is terug te zien in deze overeenkomst. De komende maanden starten gezamenlijke campagnes.

De samenwerking begint met een webinar van KPN Health over Health Exchange. Deze sessie vindt online plaats in de Jaarbeurs Studio. Tijdens dit webinar komen ervaringsdeskundigen en experts uit de zorg aan het woord. De campagne van de samenwerking wordt voortgezet in het najaar.

Nuttige content

Vinood Mangroelal, executive Vice President KPN Health: “Vanuit onze missie om de zorg samen toegankelijk te houden, digitaal en persoonlijk, is een partnership met de Dutch Health Hub erg logisch. Wij zien veel potentie in dit nieuwe initiatief. En we kijken er naar uit om samen nuttige content en initiatieven op te zetten waarmee wij samen met verschil kunnen maken.”

Duurzaam en toekomstbestendig

Ruud Koolen, director Dutch Health Hub, is blij met dit nieuwe partnerschap. “KPN Health en de Dutch Health Hub vinden elkaar in de ambitie om de zorg duurzaam en toekomstbestendig te maken. Digitalisering is daarbij cruciaal. Wij gaan elkaar de komende tijd versterken in het leveren van ijzersterke kennis en informatie. Daarmee kunnen we beslissers in de zorg echt verder helpen in hun strategievorming op dit gebied. Juist nu is een versnelling in digitalisering cruciaal om de zorg goed overeind te kunnen houden.”

Uitgelicht

Persberichten

Plaats zelf je persbericht

Lees meer

Gerelateerde artikelen